Zacząłem od 25 lat w księgowości, przeszedłem przez controlling i zarządzanie firmami, skończyłem w połączeniu zarządzania i marketingu.
Współtworzyłem biuro rachunkowe, pracowałem w kancelarii doradztwa podatkowego. Wykładałem na wrocławskich uczelniach ekonomicznych. Prowadziłem szkolenia (księgowość, kadry i płace, controlling) i usługi „kierownika finansowego na godziny” dla małych i średnich firm. Byłem kierownikiem controllingu w kilku korporacjach i fabrykach – najczęściej w sytuacjach wymagających ratowania zatrudniającej mnie firmy.
W 2017 roku zacząłem pracę zdalną dla zaprzyjaźnionej balijskiego oddziału malezyjskiej agencji reklamowej. Pierwotnie miałem wspierać ich controlling i analizować biznesy ich klientów.
Szybko okazało się, że moje strategie, pomysły marketingowe i wdrożenia, dają klientom zwrot wielokrotnie wyższy od porad controllingowych. A mi wymyślanie i wdrażanie marketingu daje ogromną radość.
Tak w 2018 roku spotkałem się z e-mail i referral marketingiem na dużą skalę.
Więcej o mnie i mojej historii przeczytasz w osobnym wpisie.