Kampania oparta o referral marketing i pętle poleceń +

  • Przygotowujemy kampanię dopasowaną do twoich oczekiwań, możliwości i celu;
  • Opracujemy kilka modeli grywalizacji w ramach kampanii;
  • Doradzimy i przygotujemy kamienie milowe i konkursy oraz zadbamy o ich legalność;
  • Uruchomimy i będziemy nadzorować pierwszą kampanię. Przeprowadzimy testy. Na podstawie uzyskanych danych wprowadzimy na bieżąco poprawki.
  • Pracujemy przy kampaniach czasowych i uruchomionych na stałe.

Copywriting +

  • Możemy przygotować:
    – treści na twoją stronę,
    – treść maili kolejki autorespondera;
    – cotygodniowy (zalecamy jako minimum) newsletter;
    – materiały rozprowadzane jako zachęta do działania w pętlach referral;
    – ebooki;
  • Jeżeli masz własne gotowe treści, do twojej dyspozycji są nasi specjaliści od redakcji i korekty;
  • Możemy umówić się na jednorazowe prace, jak i na współpracę w abonamencie (np. cotygodniowy newsletter).

Lista adresowa +

  • Wdrażamy budowanie listy mailingowej od zera;
  • Pracujemy z istniejącą listą;
  • Aktywizujemy zaniedbane listy;
  • Migrujemy (legalne!) listy z zewnętrznych źródeł;
  • Dbamy o bezpieczeństwo i higienę danych;
  • Sprawdzamy i testujemy wysyłane newslettery;
  • Konsultujemy i uzuepłniamy legalność działań, zgody, polityki;

Edukacja +

  • Wydajemy ebooki;
  • Prowadzimy cykliczne spotkana offline, gdzie „na luzie” omawiamy referral i email marketing;
  • Szkolimy ciebie i/lub twoich pracowników – prowadzimy zamknięte szkolenia stacjonarne i online.

Ile kosztuje kampania oparta o referral marketing?

Na koszt prowadzenia kampanii składają się:

  • Narzędzie obsługujące kampanię (automatycznie zliczające polecenia, punkty i osiągnięcia) oraz przyznające nagrody. Inwestycja miesięczna to około 600 PLN netto.
  • Narzędzie klasy enterprise do obsługi komunikacji mailowej. Inwestycja miesięczna to około 2500 PLN netto.
  • Połączenie wyżej wymienionych. Zaprojektowanie, ustawienie, przetestowanie systemu. Uzupełnienie regulaminów. Przygotowanie nagród. Późniejszy nadzór nad trwająca kampanią. Testowanie efektów zmian. Inwestycja to od 5 do nawet 20 tysięcy przed uruchomieniem kampanii oraz około 5 tysięcy podczas trwającej kampanii.

Z nami możesz mieć to taniej i bez ryzyka

Jako certyfikowani partnerzy mamy dostęp do niższych cen niezbędnego oprogramowania.

Mamy przetestowane rozwiązania, dzięki czemu unikasz sytuacji, w której nagle okazuje się, że coś jeszcze wymaga przygotowania, nie możesz uruchomić kampanii, a opłaty za narzędzia już się naliczają.

Unikasz też sytuacji, w której coś, co świetnie (i pozornie taniej) działa na początku kampanii, a kiedy kampania jest sukcesem i konieczne jest obsłużenie 500-1000 adresów w godzinę, nagle wyłącza się – zostawiając ciebie bez informacji o awarii, a twoich klientów z rosnącą frustracją.

Bez rozmowy z tobą, poznania możliwości, posiadanych zasobów online, potrzeb i celów twojej firmy, nie jesteśmy w stanie dokładnie i wiążąco określić poziomu potrzebnej inwestycji. Jednak z doświadczenia możemy zasugerować średnią:

  • Z wszystkimi potrzebnymi narzędziami,
  • Z wszystkimi potrzebnymi do wykonania pracami,
  • Z wdrożeniem pierwszej kampanii oraz jej poprawianiem w kolejnych etapach (zwykle najlepszy rezultat osiąga się po drugim lub trzecim wdrożeniu przetestowanych zmian),
  • Z rekomendowanym minimalnie trzymiesięcznym okresem współpracy (w opcji przejścia na niższą opłatę po uruchomieniu kampanii evergreen) –

inwestycja miesięczna powinna zmieścić się w kwocie około 5 tysięcy za miesiąc współpracy.