Kampania oparta o referral marketing i pętle poleceń +
- Przygotowujemy kampanię dopasowaną do twoich oczekiwań, możliwości i celu;
- Opracujemy kilka modeli grywalizacji w ramach kampanii;
- Doradzimy i przygotujemy kamienie milowe i konkursy oraz zadbamy o ich legalność;
- Uruchomimy i będziemy nadzorować pierwszą kampanię. Przeprowadzimy testy. Na podstawie uzyskanych danych wprowadzimy na bieżąco poprawki.
- Pracujemy przy kampaniach czasowych i uruchomionych na stałe.
Copywriting +
- Możemy przygotować:
– treści na twoją stronę,
– treść maili kolejki autorespondera;
– cotygodniowy (zalecamy jako minimum) newsletter;
– materiały rozprowadzane jako zachęta do działania w pętlach referral;
– ebooki; - Jeżeli masz własne gotowe treści, do twojej dyspozycji są nasi specjaliści od redakcji i korekty;
- Możemy umówić się na jednorazowe prace, jak i na współpracę w abonamencie (np. cotygodniowy newsletter).
Lista adresowa +
- Wdrażamy budowanie listy mailingowej od zera;
- Pracujemy z istniejącą listą;
- Aktywizujemy zaniedbane listy;
- Migrujemy (legalne!) listy z zewnętrznych źródeł;
- Dbamy o bezpieczeństwo i higienę danych;
- Sprawdzamy i testujemy wysyłane newslettery;
- Konsultujemy i uzuepłniamy legalność działań, zgody, polityki;
Edukacja +
- Wydajemy ebooki;
- Prowadzimy cykliczne spotkana offline, gdzie „na luzie” omawiamy referral i email marketing;
- Szkolimy ciebie i/lub twoich pracowników – prowadzimy zamknięte szkolenia stacjonarne i online.
Ile kosztuje kampania oparta o referral marketing?
Na koszt prowadzenia kampanii składają się:
- Narzędzie obsługujące kampanię (automatycznie zliczające polecenia, punkty i osiągnięcia) oraz przyznające nagrody. Inwestycja miesięczna to około 600 PLN netto.
- Narzędzie klasy enterprise do obsługi komunikacji mailowej. Inwestycja miesięczna to około 2500 PLN netto.
- Połączenie wyżej wymienionych. Zaprojektowanie, ustawienie, przetestowanie systemu. Uzupełnienie regulaminów. Przygotowanie nagród. Późniejszy nadzór nad trwająca kampanią. Testowanie efektów zmian. Inwestycja to od 5 do nawet 20 tysięcy przed uruchomieniem kampanii oraz około 5 tysięcy podczas trwającej kampanii.
Z nami możesz mieć to taniej i bez ryzyka
Jako certyfikowani partnerzy mamy dostęp do niższych cen niezbędnego oprogramowania.
Mamy przetestowane rozwiązania, dzięki czemu unikasz sytuacji, w której nagle okazuje się, że coś jeszcze wymaga przygotowania, nie możesz uruchomić kampanii, a opłaty za narzędzia już się naliczają.
Unikasz też sytuacji, w której coś, co świetnie (i pozornie taniej) działa na początku kampanii, a kiedy kampania jest sukcesem i konieczne jest obsłużenie 500-1000 adresów w godzinę, nagle wyłącza się – zostawiając ciebie bez informacji o awarii, a twoich klientów z rosnącą frustracją.
Bez rozmowy z tobą, poznania możliwości, posiadanych zasobów online, potrzeb i celów twojej firmy, nie jesteśmy w stanie dokładnie i wiążąco określić poziomu potrzebnej inwestycji. Jednak z doświadczenia możemy zasugerować średnią:
- Z wszystkimi potrzebnymi narzędziami,
- Z wszystkimi potrzebnymi do wykonania pracami,
- Z wdrożeniem pierwszej kampanii oraz jej poprawianiem w kolejnych etapach (zwykle najlepszy rezultat osiąga się po drugim lub trzecim wdrożeniu przetestowanych zmian),
- Z rekomendowanym minimalnie trzymiesięcznym okresem współpracy (w opcji przejścia na niższą opłatę po uruchomieniu kampanii evergreen) –
inwestycja miesięczna powinna zmieścić się w kwocie około 5 tysięcy za miesiąc współpracy.