Wiele razy zdarzyło się, że rozmówcy wykorzystywali moją pasję do marketingu poleceń.
Kilka ich pytań, mi włączał się <mode: szkolenie>, przy jednoczesnym wyłączeniu poczucia czasu, i z „krótkiego” spotkania wracałem do domu taksówką, żeby nie czekać na wrocławską nocną komunikację zbiorową…
Patrząc z perspektywy czasu wiem, że część osób była naprawdę zainteresowana, a paru znajomych wykorzystało moje zaangażowanie do trollowania mnie. Trudno. Jeszcze się odegram 😉
Ucywilizowanie konsultacji i zapanowanie nad moją wewnętrzną potrzebą zbawienia świata biznesu, stało się koniecznością.
Dlatego włączyłem możliwość „złapania” wolnego terminu na bezpłatne skonsultowanie się ws. referral marketingu (link przenosi do kalendarza rezerwacji w aplikacji calendly).
Konsultacja (rozmowa telefoniczna lub zoom, do wyboru podczas zapisu) potrwa około 30 minut i jest całkowicie niezobowiązująca.
Chodzi przede wszystkim o to, żeby sprawdzić, czy ta metoda growth hackingu ma potencjał w twojej firmie, a jeżeli tak, to jakie działania możesz podjąć i jakich efektów się spodziewać.
Jeżeli model twojej firmy nie będzie pasować, powiem to wprost. I poradzę, jakie elementy musiałyby się zmienić, żeby „zagrało i buczało”.
Podczas konsultacji:
- zadam ci kilka pytań o twoją firmę (istniejącą lub dopiero planowaną),
- na podstawie twoich odpowiedzi ustalę zakres możliwych zastosowań referral marketingu i podpowiem kilka rozwiązań (możesz je wdrożyć bez podejmowania decyzji o współpracy ze mną),
- powiem kilka słów o naszej możliwej współpracy,
- odpowiem na twoje pytania.
W najbliższym czasie jestem na kilku konferencjach, dlatego (to nie chwyt marketingowy) łap wolną konsultację, póki są.